måndag 19 april 2010

ledsen besviken trött


jag allt detta blir jag på mina luftrör/lungor som snörper ihop sig så fort jag får motivation att ge mig ut...
blev så sporrad av vänner som gett sig ut idag så nyss tänkte jag samma sak, men vad händer efter 5-10 min snörper det ihop sig, jag pressar mig själv lite till men har tillslut så lite syre i kroppen att jag vinglar till...
DÅ tänkte jag att det är bäst att gå..
för det kan vara så att de där brandbilarna, ambulanser och allt vad du...... såg när du va ute och sprang va påväg till mig.....!!!!

så det blev ynka 30 min ute sammanlagt och nu sitter jag här håller andan för att allergiastmasprayen ska göra sitt och så kroppen får tillbax sin normala syre halt... men svettig det blav jag aldrig... i fortsättningen får jag se till att jag har sprayen i fickan när jag är ute....

fyfaan på ren svenska vad
besviken
ledsen
arg
trött
jag blir....

1 kommentar:

  1. Gud va jobbigt men du är riktigt duktig som försöker iaf. Ha med din astmasprayen nästa gång. HEJA VIRRE. Btw, så var brandbilarna, ambulanserna och polisen påväg mot en villabrand i Lindö så de tyckte du klara dig galant utan dem :) KRAAAAM Åsa

    SvaraRadera