tisdag 18 maj 2010

färdig gnällt!!


ytterliga en kik på badrummet som börjar ta form....
innanefter
nu är det färdig gnällt om att vi inte har en klädhängare i hallen..
så var så goda och häng era kläder nästa gång ni kommer till oss!!!!

igår va en lååång dag...
jobbade, skulle ha jobbat 8-16.30 men det blev 8-18 istället och direkt efter de va det bara att ge sig hem och placera lilla rumpen på datastolen och plugga ett par timmar... plugga mellan 19-22.30 tror jag.. lååång dag men fick mkt gjort. så nu är granskningen av avhandlingen klar håll alla tummar och tår för att det ska gå bra... uppgiften är examinernade..
idag hade jag en skum föreläsning. den va bra och innehållsrik men samtidigt låååååååång och trist.. det senare beror nog på föreläsaren.. en mer monoton röst får man leta efter. efter föreläsningen va jag kvar och plugga lite på bibban.. annars har jag slappa gick sådär då telen ringde och störde så jag blev pigg och gick upp och börja röja fran det som vi försöker kalla hem..
den där pollen tar musten ur mig.. är ständigt trött..
men nu snart ska jag nog besegra tröttheten och klättra upp på helvetesmaskingen för en 20 min trip..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar