måndag 3 maj 2010

jaha då va det dax igen..

ja då va det dax igen för sonen att dyka upp i nt... jag visste ju att han blivit fotad men va inte säker på att det skulle komma med, men visst tusan va han med, jag fick oxå vara med på ett hörn.. inte på bild som tur va men i skrift...

annars har det varit lugnt, trivsamt valborgsfirande med vänner och god mat, första maj firade vi som sagt med att titta på kortegen sen åkte vi ut till korkek för att äta ännu mer gott och fira av kusinen som åker till usa den 10 och blir bort ett år..

jonte va ju sjuk förra veckan men nu är han tebax i sitt vanliga jävliga jag.. underbart.. han bara stormtrivdes att vara tebax på dagis...

jag har rö--n full med skolarbete och vet inte hur jag ska reda ut detta, badrumsrenovering och familjetid.. det får vi ta våren 47... men men jag ska inte klaga..
jag har tappat min karraktär och med det har tjurhumöret kommit tillbax.. kanske är på tiden att ta tag i sitt liv igen.
haha och inte nog med att jag har rö--n full, nu har just sett att jag är antagen till 3 sommarkurser... så det är bara att fortsätta att plugga i sommar jag som tycker så mycket om att plugga.... nu gör jag allt för att bli klar med skiten.. jag har kommit in på, att lära in ute, läs och skrivinlärning- utveckling, hinder och åtgärder II och så sist anpassad fysisk aktivitet med inriktning mot rörelsehinder. kan nog bli intressant.. vi får se om jag klarar att slutföra någon av dessa kurser...

nu ska jag glo klart på håkans bar sen kommisarie winter och sist sängen.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar