fredag 21 maj 2010

jag blir galen


ja då va det dax igen... 38.9 i feber... men nu tusan ska vi till vårdcentralen med honom.. jag vet att det antagligen inte är någon fara men han har haft ganska hög feber en till flera gånger i veckan i över 1 månad så nu får de allt kolla upp honom....
antagligen är det bara "dagis-sjuka" som alla barn får i början men känns konstigt att ha honom hemma då han oftast är relativt pigg fast med feber. kanske kan de ge några tips om hur vi ska göra.
hmmmm... kan man kräva campus på förlorad inkomst???
det blev en sådan där fix och trix dag idag eftersom sonen är sjuk igen..
karln va tvungen att sluta jobba vid lunch för att komma hem och ta hand om sjuklingen och gå till vårdcentralen för att jag hade lektion mellan 13-15.....
MEN... när jag kommer till skolan är det inte en själ i klassrummet. går då upp på bibban för att kolla schemat, MEN inga ändringar där.. det stod lektion 13-15 i k25 där det inte var en enda själ... HMMMM... mailade handledaren, ska bli intressant att se vilket svar jag får....
SÅ... kan man kräva campus på karlns förlorade timmar?????

mormor hade temaavslutning på sitt jobb igår..
astrid lindgren tema, mormor aka prosseluskan....

kan själv... behöver jag säga att tröjan och byxorna va sjöblöta av pärondricka.....
men goooott va det!!

1 kommentar:

  1. Åh vad typiskt med lektionen =(
    Det är inte säkert att vi blir klara före. Mkt som ska fixas med innan men nu är allt målat och golv på plats så nu är det elen och vattnet kvar.. Vet inte hur lång tid det tar.. Skulle va skönt om det blev klart fort men vet inte om Lennie orkar jobba så mkt på kvällarna.. Hihi men jag vill =)
    Ska bli kul att se sen när ert badrum är färdigt. Blir det bra så långt ni har kommit då?
    Kramar

    SvaraRadera