måndag 31 maj 2010

större klantarsle får man leta efter....

jag blir sååå trött på mig själv.... när det för en gång skull känns som om det rullar på ganska bra slår bomben ner igen och allt vänds på ända.....
klantarslet JAG har missat anmälningen till tentan den 9 juni!!! det får bara inte gå till så här.. hoppas på att få en rest plats.. ska fanimej vara där 07.00 för att vara på den säkra sidan...

annars så är jag lite fundersam över fredagens framläggning av c-uppsats. jag sitter och läser uppsatser kors och tvärrs..... och inte för att vara självgod....MEN faan vad bra vår är... vissa stycken i de andra uppsatserna är kattastrof... i alla fall omman utgår från den kritik vi fått av vår handledare...

jonte har ju brottats med en ögoninflammation den sista tiden men nu verkar det som den SAKTA men säkert håller på att avklinga....
men det blir inget dagis de närmsta dagarna, kanske inte ens denna vecka.. vill absolut inte smitta något stackars annat barn på dagis... han är så underbart duktig på mornarna när vi försöker bända upp hans ögon och tvätta rent.... aj aj aj säger han men ligger så duktigt kvar till vi är klara...
imorn är det jobb, får se om det blir mer i veckan. ser ut som vi kommer klara juni månad.. jobbade mkt förra veckan så nu ser det ut som lönen kommer att täcka räkningarna på öret... men det är allt jag ber om.... allt annat är en lyx man kan leva utan.
nehe nu har jag eftersvettats klart efter en tur på helvetesmaskingen och dax för en dusch...
just det jag har ju klippt mig.. blev så in i helvete nöjd och har fått riktigt nice feedback på frillan...

träffade Å idag utanför skolan, skönt att prata lite med henne och kolla läget med dom... har ju varit lite turbulent. men de var på rätt spår igen... SKÖNT!!!

4 kommentarer:

  1. Skitsnygg i håret! Å vad stor eran lilla kille har blivit. Kan själv..det känns igen. haha.
    Hoppas allt är bra med dig och lycka till med framläggningen. Håller tummarna. KRAM

    SvaraRadera
  2. Snygg du är i håret!! / Ann-sofie

    SvaraRadera
  3. Jättefin i håret. Hade aldrig vågat klippa mig så kort efter att ha långt hår.. Verkligen modigt och det blev verkligen skitsnyggt!! Hoppas du får en restplats nu.. Hoppas det går riktigt bra för er uppsats! Kramar

    SvaraRadera
  4. Passar ditt ansikte jättefint. Du har gått ner en del va? Har så smalt fint ansikte.

    SvaraRadera