onsdag 8 september 2010

det som inte fick hända


ja men visst...
självklart så hände det.
jag blev sjuk. jonte och mats har varit lite små hängiga men jag har bara varit trött så igår somna jag typ 21. som sagt trodde jag att jag bara varit väldigt väldigt trött en tid men imorse fick jag svaret på tröttheten. ont i hela kroppen, ont i halsen, huvet och snorig (har gått över)...
så efter 4 veckor på nya jobbet så fick jag ringa och sjukanmäla mig.... ingen höjdare. jag vill verkligen inte och så har jag egentligen inte tid för det heller. imorn har jag 2 möten/planeringar. funderar på att åka på dom trots sjukdom. prata med jobbet tidigare vi bestämde att jag ska stanna hemma från jobbet och komma på mötena OM jag orkar....

nedrans skit att detta skulle hända. får bara hoppas att halsontet, huvudvärken och "ontet" i kroppen är lika snabbt övergående som snoreriet..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar