söndag 26 september 2010

inga negativa kommentarer...

jaha här sitter jag och mår illa....
jag får skylla mig själv för jag har ätit mig till illamåendet.....
jag vet att jag ska hålla mig mils borta från sånt men men nu är det gjort och det är bara att ta nya tag.... inte är det värt att må som jag mår nu i alla fall...

men nu åter till helgen..
har haft en toppen helg..
igår va det ullared men en fullpackad bil med kvinns i blandade åldrar.... vi skratta, snattra och hade sjuhelskota roligt.. och vi shopade loss utav helvete...
DENNA GÅNG SPRÄCKTE JAG INTE BUDGETEN.....!!!!! jag hade nog hela 50 kr kvar när jag kom hem......
men jag shopade självklart mest av alla... nu har vi fyllt upp jontes garderob med 2 stl. så mkt fint.. lite fint till mamman och pappan oxå... och presenter och julklappar....
när vi kom hem igår så tog underbaraste underbara mimmi hand om vårt lilla älsklings monster så vi kunde gå ut ett varv på kulturnatten med mamma och stefan samt gå på resurang och äta... det blev butlers och plankstek... som jag längtat efter plankstek... den va såååååååå god. tyvärr har vi blivit riktiga småbarnsföräldrar så vi höll på att somna i maten till det så är karln fortfarande små sjuk och hängig.

idag passade vi på att sotera upp allt jag shopade igår och rensa här hemma och åka till retur pukten men skräp. sen passade vi på att gå på stan och shopa det sista till lördagens bröllop (hittade tyvärr inte allt på ullared)... tvingade på karln finaste jeansen...

nu är det söndagkväll och jag sitter och degaar, sonen sover och karln är och fikar men vänner för andra gången idag...

det är tur att jag har min lediga dag imorn, känner att den är välbehövlig. får se vad vi hittar på då. en sak är klar i alla fall.. jag ska träna kl 17.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar