torsdag 16 september 2010

yes!!!!!!!!!!!!!!!!!!

har haft en toppen dag.
hade elevens val rörelse för första gången. såå himla roligt gillar jobbet, skolan, jobbarkompisarna och eleverna nått oerhört.. trodde förra jobbet va svår slaget med det nuvarande jobbet ligger hack i häl...
slutade tidigt idag, handlade lite, hämtade skrutteplutten och åkte till klocket och hälsa på.
jonte va gnällig som satan, de hade slarvat bort jontes napp och snutt på dagis när jag kom.
som tur e så hade vi en reservnapp bland ombyteskläderna men ingen snutt så det va gråt och skrik i bilen hela vägen till klocket och va fortfarande trälig där hemma.
vid 4 hämta vi pappan.
sen va det dax för mamman att röra på döfläsket med afro...
sååååååååååå kul och idag hade jag underbar vänner med oxå..
kul att vi tränar tillsammans..

innan träningen såg jag ett brev från LIU i köket...
det kom igår sa karln..
det hade jag helt missat... o
ch visst va det ett besked jag väntat länge på...
JAG ÄR ÄNTLIGEN KLAR MED SPECIALPEDAGOGIKEN!!!!!!!!
INTE EN JÄVLA DAG FÖRSENT!!!!

ikväll ska jag sova tidigt och GOTT!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar