tisdag 21 september 2010

hmm......

ja är lite irriterad på mig själv och på jobbet.

på mig själv för att jag inte står på mig
på jobbet för att personer jag jobbar med "viker ner sig" för lite dåligt väder och regn...

vi har en natur och matte "inriktning" på fritidshemmet... har man det tycker jag inte att lite regn och höst ska avgöra om man ska vara ute eller inte.. herre gud vi har ju planerat ute dagar fram till december...... vad visar det våra elever?!?!?!? att man bara kan ställa in om det regnar lite... hmmm... jag blir irriterad... på jobbet som inte är koncekventa och på mig själv som inte står på mig.....
jag har aldrig varit med om ett fritidshem som ställt in en utedag för lite regn... okej om det va snöstorm och 20 minus.... men hallå 12 grader och lite regn....

jag och 6 andra pedagoger va ute mellan 8-12 idag och hade fortbildning i utomhuspedagogik.. HELT JÄVLA UNDERBART...... jag vill jag vill jag vill gå den kursen.... sååååååååå användbar och lärorik.. tack stefan för att du delar med dig av dina kunskaper.. guld värt!!!!
och för att återkomma till gnället..... kunde vi vara ute i 4 timmar kunde väl våra elever vara ute mellan 14.30 och 15.45.... PINSAMT!!!!

va bara tvungen att skriva av mig lite....

1 kommentar:

  1. Bra hjärtat, det är hur kul som helst med utematte, hör av dig om du vill ha lite fler tips.
    Se till att övertala dina kolleger nästa gång det regnar, det finns ju inget dåligt väder bara dåliga kläder, eller......
    Mamma har talat hmhmhmh
    Kram

    SvaraRadera