torsdag 30 september 2010

den magiska 10:an

ja bättre sent än aldrig.. nu har jag spräckt den magiska 10:an med ca½ kg..... nu är det bara att fortsätta jakten på 15 och 20 oxå.....

idag jobbar jag kort dag.
efter jobbet blir det att hämta lilleman för att möta upp mamma/mormor på stan för att shopa vinterkängor till lilltrollet..
tänkte även att jag skulle hinna med att träna lite afro oxå, har ju inte blivit någon träning denna vecka pga möten tvättstuga tjejefika och mkt annat... men som sagt ikväll hoppas jag på att jag kommer iväg....

nu ska jag fortsätta surfa runt på resterande tid av rasten... nu är det bara 50 min kvar på denna arbets dag.. känns underbart att vara inne 40 min på sista lektionen...

2 kommentarer:

  1. yeeeha :) Braaa Virre =D Du & Jag , fan vilka brudar vi är <3

    SvaraRadera
  2. Duktig du ä!! Hejja hejja!!//Ölin

    SvaraRadera