onsdag 22 september 2010

nej tack


nej nej nej nej......
såå himla typiskt men jag väntade mig inget annat. karln har ju gått en längre tid med förkylning. så idag på lunchen ringde mobilen och karln meddelade att han blivit hemskickad. nu ligger han här hemma och mår tjuvtjockt.
inte bra inte... ur flera synvinklar..
min karl är sämst på att vara sjuk.. han blir rastlös efter ett par timmar och mår ännu sämre av att inte kunna göra nått. och så är det inte bra med tanke på att jag drar till ullared på lördag. vi får hoppas att han hinner tillfriskna lite tills på lördag.
han får se till att stanna i säng resten av veckan....

men underbarast är han ändå min käresta här hemma. trots att han mår uselt så erbjöd han mig kolla på handboll och han masade sig ut och kolla bolibompa med sonen...

jes aj löv him såååå!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar