lördag 20 november 2010

är det någon som är förvånad...?!?!?!?!


igår kväll smet jag och karln iväg på bio.. (mimmi och zandra va så snälla ochsatt barnvakt) men gud vilka småbarns-föräldrar vi blivit.. satt och gäspa hemma i soffan inna det va dax att bege sig vid 20.40 tiden.... skärpning!!!
filmen va som alla andra ,mkt bra och det va supermysigt att komma iväg bara vi två. men gud va alla tonåringar hånglar... sånt har jag aldig hållit på med. de misa ju för fanken halva filmen och jag måste nog säga att det var ANINGEN störande!!!! vilken gammal gnäll kärring jag blivit....
när vi kom hem hann jag inte mer än att lägga mig förän det hördes suspekta ljud från jontes rum, sen hör jag hur karln börjar prata med jonte och komma ut i köket...
anledningen var att vår älskade lilla lejonhjärta hade lagt jordens största spya i sin säng... BLÄ!!!!! hur så mkt få plats i en så liten kropp är för mig ofattbart..
så det var bara att ställa in hela helgens tankar och idéer... nu innnan son och far somnade hade sonen 38,2 i feber men ingen mer kräka och ett väldigt piggt humör..
men för säkerhetsskull så ställer vi in alla planer för denna helg.
hoppas ni får en bra helg..
kramar pch pözz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar