tisdag 16 november 2010

en glad (lite) skit


ja idag skiner jag nog lite extra..

mätte mig imorse och det såg hyfsat bra ut.. på en månad är det :
- 3,5 cm vad totalt sen 16/9 -6 cm
-3,5 cm totalt sen 16/9 -7 cm
-3,5 cm totalt sen 16/9 -5,5 cm
- 1 cm höft totalt sedan 16/9 -15 cm
-5,5 cm midja totalt sen 16/9 -5,5 cm
-1,5 cm bröst totalt sen 16/9 -2 cm
-1,5 cm 16/9 -2 cm
+-0 hals totalt sen 16/9 +-0
-2,1 kg totalt sen 16/9 -5 kg sen 12/8 -13 kg (då jag på riktigt börja min resa)
inga höjdar siffror men jag känner det verkligen på kläderna... och det är roligt
dock va vikte inte så bra men jag har ju vägdag på torsdagar så vikten skiter jag lite i...

sen till det glädjande. idag på lunchen nere i matsalen så kommer en av våra 3 mattanter fram till mig och säger "- men gud vad du har gått ner i vikt... det måste vara mycket."
jag gissar att jag sken upp som en liten unge.. "- nja lite har jag gått ner, 13 kg"
hallå!!!!!! jag menar hur kul är det inte när man får sån feedback?!?!?!?!?!
nu är det bara att kämpa vidare men denna vecka fran till tisdag nästa vecka stryker jag ut resten av livet.... vet att det kommer att gå piss men men så blir det en gång i månaden så att säga... bara att försöka kämpa emot och sen resa sig och kämpa vidare....
nu ska jag se på handboll, kiel-hamburg på 4sport
eva och william va här och myste lite förut.. så go han är wille... jonte va jättego och snäll mot honom, ville hela tiden titta i vagnen när wille sov och gav honom nappen och kramade honom och höll honom i handen..... helt varm i hela kroppen blir jag när jag ser hur go och snäll vår lilla terrorist faktiskt kan vara....

3 kommentarer:

  1. GRYM DU ÄR VIRRE. Heja Heja heja!
    Kram Åsa

    SvaraRadera
  2. Tusen tack virre ! och du har hjälpt mig HELA vägen , utan du inget jag :) SantSant !!! Vi är bäst . I sommar är det du o jag som är beach babes ;) Vi är ett team . Borde ses över en "fika"(vatten o bars hihi) och bara sitta o skryta om varann !!! Puss & Kram Virre !!!

    SvaraRadera
  3. Vad duktig du är Virre. Jag måste ha inspiration för att komma igång. Det är såååå segt när man bara står still. Å angående jobbet så tycker jag att du ska tänka på dig själv. KRAM Mickis

    SvaraRadera