måndag 22 november 2010

ser ut igen!!!!!


jepp jepp idag har pappa/morfar varit här och tvättat våra fönster och fikat.
tack underbara snälla.

nu är pjää här och fikar och busar med lillfisen. han ska ju sova hos pjää på lördag så det va läge för ett besök inför helgen. jonte blev lika glad som vanligt när pjää kommer.

idag trottsade jag förkylningen och gick ovh gymmade efter att jag lämnat jonte på dagis. det gick hyffsat bra. JAAA mamma jag kom ihåg schema till dig. efter träningen va det bara att gå hem och trycka ner näsan i skolböckerna. gick ganska bra fick en hel del skrivet. denna vecka ska jag börja med min kartläggning på allvar. ska intervjua och observera i klass sen är det i full gång.

bjussar på lite vardags bilder här hemifrån.



läsa börjar bli kul och mamma och pappa är inte sena att läsa och bläddra i böckena och prata om böckerna/bilderna.... kan vara så att mamman är lite lätt pedagogskadad efter sitt jobb och sina pågående studier?!?!?!?!?

1 kommentar:

  1. Vilka härliga lek och läs-bilder.
    Bra att du kom ihåg schemat.
    Kram från en lika pedagogskadad mormor/mamma

    SvaraRadera