onsdag 10 november 2010

går på knä....

ja just nu är jobbsituationen näst intill ohållbar. arbetslaget är totalt slutkörda. den stora frågan är hur länge till orkar de? när ska chefen kliva in och ta ställning och hjälpa till??

den onda cirkeln bara växer och växer. alla blir påverkade.
jag känner verkligen för dem och hoppas att de vet vilket underbat jobb jag verkligen tycker att de gör.

vi hoppas det fixar till sig snart, fixar till sig på så sätt att vi blir glada, starka och får tillbaka tron på oss själva.
jag dras ju oxå ner när jag ser andra runt omkring mig må dåligt och nästan brakar som människor.

jonte har varit sjuk denna vecka, då är det tur att vi har supermänniskorna DITTAN och MOPPE....(tänk sluddrigt barnuttal)
och min j*****la förkylning som bara bråkar med mig. jag orkar, det är inte det men det är mycket nu. idag har jag jobbat 8-13, skola 13.15-15, jobb 15.10-16.55. jag har haft att göra så att säga .dess utom va det ju drop-in fika idag oxå därav jobba jag till 16.45 men som de flesta vet så kommer man ju inte ifrån jobbet när man egentligen "ska".....

imorn är sista jobbdagen denna vecka på fredag är det skolan 8-16.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar