måndag 20 december 2010

ååååååååååhhhhhhhhhhhh!!!!!!!

fyfaaaan vad jag är sprillrig i hela kroppen....
va på arbetsintervju idag. det gick bra, k'nndes skitbra och jag tycker att jag fick bra och positiv kontakt från rektorerna genom uppmuntrande blickar. så jag åkte därifrån med en bra magkänsla....... men det va ett riktigt puko med på intervjun som va en gruppintervju... hon avbröt oss andra och framför allt hon avbröt båda rektorerna när de pratade.... faan vad pinsam hon va!!!! undrar om hon någonsin kommer att få ett jobb som hon betedde sig.

efter intervjun och efter att jag hämtat lillfisen så åkte vi ut och handla mat och gran.. det ska bli intressant att se hur den granen ser ut... alla granar va stelfrusna och platta så vi/jag "gambla" lite och tog en på måfå... hallå lite får man väl våga för att vinna......

när vi kom hem från handlingen så ringde mobilen... det va den 3:e rektorn från stället jag varit på arbetsintervju idag. denne erbjöd mig en annan tjänst, inte den jag va på intervju för... utan en tjänst i förskoleklass och på fritidshemmet.... HALLÅ!!!! kan man ha mer flyt, jag måste ha gjort ett jävligt bra intryck. faan vad bra jag är!!!
men nu till kruxet. jag vet inte hur det är med mitt nuvarande vik.. har ju inte skrivit på några papper om tjänst till sommaren men har gett ett muntligt ja... och vad jag hört så ska muntligt vara lika bindande som skriftligt... jaja jag ska in till chefen imorn och prata om saken....
sen så gäller det att lägga alla kort på bordet kring skola och fjällresa för det ev. nya jobbet....
det är som sagt ovist om hur det kommer att gå men jag tänker sprudla lite till och njuta av detta ikväll... snacka om egobooost!!!!

4 kommentarer:

  1. GRATTIS Tjejen!! Vad duktig du är! Ha nu en riktigt god jul och ett gott nytt år! Kram

    SvaraRadera
  2. Grattis Virre ! Va kul !

    Har många tankar kring löshud speciellt på magen men öven överarmar och innerlår. Får jag vara så fräck o framåt å fråga hur du "ser ut" och dina tankar kring det ?
    Kram

    SvaraRadera
  3. Fy faaan va bra!!! Galet! Du är bara bäst!!! stor kram!

    SvaraRadera
  4. HÄRLIGT! Gu va kul!!! =) Vilken skola är det då? *nyfiken* Duktig du är!

    Kram!

    SvaraRadera