tisdag 21 december 2010

chefen matcha erbjudandet


vår finelifina gran som jonte och jag pyntade idag....

självklart så är lillfisen sjuk. idag hade han varit hängig, hostig och gnäll/gråtig på dagis, varm va han i pannan oxå så när vi kom hem så stanna termometern på 38,3 så det blir att vaba sista dagen denna termin men jag funderar p åatt åka ut till jobbet en snabbis sväng ändå och ta med sjuklingen...

ja min nuvarande chef matchade det erbjudandet jag fick igår. så jag blir kvar på samma ställe som tidigare. det känns bra trivs ju bra här och de har varit så förstående och schysta mot mig nu när jag pluggat så det är kul att "ge" nått tillbaka. sen blir man stolt över att få höra att de VILL ha kvar mig...
det måste ju betyda att det jag gör är bra..
så från 10/1 jobbar jag 100% fram till 31/7

EGOBOOOOOOST!!!!!

men det känns i magen att behöva tacka nej tillett jag som kanske eventuellt kunde leda till nått mer.... men med familj vågar man inte chansa.... det är ju bara tt höra av sig efter 31/7 och fråga om de har nått jobb och om de fortfarande är intresserade av att ha mig.... men ego måste man vara när man har familj.

påväg hem från jobbet fick jag ett samtal det va chefen för armbandet/kättsätter som ringde ang. en jobbintervju..... men kors i taket nu rullar det på... bara för att min nuvarande chef sa som hon sa idag.... men men vi får hoppas att alla är lika intresserade av mig i sommar då det är dax att söka nya jobb...

nu ska illfisen och jag mysa resten av kvällen och pappan ska ut och svira med grabbarna..

1 kommentar:

  1. Totalt har jag gått ner 16,1 kilo , kanske det gått för fort och kanske jag inte tränat så mycket som man borde(crosstrainer, dans och gympa) Därför huden är så sladdrig. Det är inge kul iallafall, och jag har börjat göra sitsup men verkar som min magmuskelband sitter på sniskan kan lixom inte förklara men jag får en bula mitt på magen :/ Jag har fortfarande min envisa vilja o motivtionen finns . Jag tänker sommar 2011 ! Jag vill fan se bra ut i bikini :P Hihi.. Nu hoppas jag på att få pressentkort i julklapp för min garderob behöver verkligen nya byxor o tröjor =) Fick tillome akut köpa en ny bh för den andra "halka" ner , MEN i en stl mindre ... Allså en A kupa :( Fy . Jaja baksidan av det roliga ! Hoppas som du säger att du kommer igång efter jul ! Jag har 2 fri kort. Julafton och nyårsafton, men kommer nog givetvis att tänka mig lite för ändå =) God Jul och nästa år är det du o jag som är 2 Läckra Hetingar ;) Du&Jag Virre ! Utan dig hade jag aldrig tagit tag i min övervikt, och jag är enormt tacksam för all pepp-talk och puchningar ! Du är så otroligt godhjärtad ! KRAM

    SvaraRadera