onsdag 15 december 2010

pust stånk stön!!!!!

har precis avslutat ett 30 min pass på cross trainern tittandes på sveriges damer... efter en jävligt sen inledning så vann vi tillsist.. faaan vad gött..
och nedrans vad trött och svett jag blev, det va jobbigare idag 30 min än igår 40+ min. iof så höjde jag motståndet med ½ varv.

imorn är det dax för jobb igen. det va ca 2 veckor sedan jag jobbade pga sjukdom och skola. ska bli skönt att komma tillbaka men samtidigt lite nervöst och pinsamt.

idag har jag varit jävligt effektiv om jag själv får säga. är klar med större delen av min sista examensuppgift. hoppas bara jag fattat uppgiften på rätt sätt... ni som känner mig vet ju att jag har en förmåga att missförstå viktiga uppgifter. men jag siktar stenhårt mot examen 21 januari och en ev. examensfest 22 januari..... 23 januari åker vi till sälen och jag tänker ICKE köra dit!!!!! ska sitta med huvet i en påse....hihihi ;o)

men men innan dess är de en himla massa som ska fixas, göras och upplevas.
idag har jonte varit och hälsat på tometn med bosse och gittan, det va intressant att lyssna på tomten men inte roligt att åka bil... tack underbara snälla mormor och morfar som tagit hand om jonte de senaste dagarna.

nu blir det lite vatten och sen en dusch......
nattinatti på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar