torsdag 30 december 2010


ja i tisdags och igår jobbade jag. tisdags va vi på stadium arena och så åkte vi skridskor i himmelstalundshallen. det funkade jättebra och eleverna va så glada och tacksamma. härligt att jobba på lov, eleverna är helt annorlunda då. man får en mycket bättre och närmre kontakt med både elever och arbetskollegorna. jag har hunnit prata massor med de jag i stort sett aldrig träffar trotts att vi arbetar på samma ställe.

igår va vi 4 barn och 7 pedagoger. vi tog tag i storstädningen. E och N hade börjat med ateljen när jag kom och jag hjälpte till, sen plocka jag i tvättstugan och dammsög bort husdjuren, städade uteförrådet tillsammans med E och städade fritaförådet själv. jag/vi lyckades även skrapa ihop 13 leklådor!!!!! jobbet har pratat om leklådor sen innan jag började jobba (vt 2010) men inte mkt har hänt men nu så finns 13 st!!!! skönt när man för en gång skull kan röja och fixa ordentligt.

jag är så nöjd hoppas bara att de kollegor som är lediga är lika nöjda med leklådorna som vi som jobbade med dom blev. nu är bara nästa krux.. vilka lådor ska vara var!?!?!??!
men va faaan vet tar vi år 2011!!!

idag har jag pluggat på min kartläggning, har fastnat lite, kommer inte vidare med analysen, har mailat den till en vän..
om någon mer är sugen på att läsa den och komma med feedback så är det bara att höra av sig
nu blir det att ladda/vila inför morgondagen och partypartaj i ljunga...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar