onsdag 22 december 2010

sjuk+namnsdag=bortskämd


kolla vilken goding....
jepp vi va ju hemma idag för jonte hade feber igår när jag hämta honom på dagis och så har han en sån hosta. så vi va hemma. lite synd för jag hade gärna varit med på julavslutningen på jobbet. fick åka ut när karln slutat för att hämta mina fina julklappar jag fått. men men thats life....
eftersom lillfisen inte är mkt för att sova när han är hemma så packade jag ner honom i vagnen... han kunde knappt röra sig så mkt klädde jag på honom... vill ju inte att han ska ligga sjuk på julafton men sova va han ju tvungen att göra så det blev en promenad, efter en bra stund somna han så jag smet in på stan och shoppa en namnsdags- och krya på dig present.. hade tänkt nått litet men kom hem med största paketet allanbrallan.... men det är han värd vår guldklimp.... jag har insett att vi aldrig skulle ha råd att ha fler än 1 barn..... jag är för köpglad!!!!
nu sover lilltrollet och vi ska se sista delen av sandhamn....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar