söndag 12 december 2010

födelsedagsfirande och lilljul

gårdagen va ganska fullspäckad vilket ledde till en ledsen son hos mormor och stefan men men idag va det full gas igen...

idag är det firande av syster yster som blir 18 år... GALET!!!! fattar ni hur gammal jag är då?!?!?!?!!? jag är 9 år äldre..... hjälp, stanna tiden, jag vill inte mer.... ;0)

sen så ska vi ha lilljul här hemma med tjejorna ikväll. jag har fixat och trixat lite här hemma nu på fm och hoppas att det räcker.

kom på att jag inte lagt upp någon önskelista här till mig själv....
konstigt av mig..
jag som bara ÄLSKAR att få julklappar och presenter...
SÅ jag önskar mig:
present kort på IKEA
(lika bra att börja hamstra inför flytten nästa år)
ojdå tog visst stopp där?!?!?!?!?!??!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar