tisdag 30 juni 2009

1 vecka

Ja, jag har ju försökt att ta tag i mitt liv nu efter graviditet och allt som händer då.. Jag har en så sjukt hög vikt att jag vägrar skriva vad vågen står på...
Men jag har nu i en vecka kört viktväktarna på egenhand. Det började bra och redan efter ½ vecka hade jag losat 1,3 kg. Sen hände nått och nu exakt 1 vecka efter start visar vågen -0,8 kg...Hmmm undrar just vad som hände den sista ½ av veckan...Men men ny vecka nya tag... Ett dröm mål jag har är att losa 30 kg.. Men jag kommer att ge det den tiden det tar och sätter upp lite vecko mål... 1-3 kg per vecka hoppas jag på.. Vi får se hur det går..Det som jag gillar skrpt med Vv är att man får äta allt så länge man räknar pointsen...

Nu ska jag lägga mig och vila medan Jonte sover..Idag blir det en lugn dag, kanske en sväng till parken kanske inte..Jonte behöver få lite lugn känner jag..Han har sovit så dåligt på dagarna nu ett tag, så nu är hans ord "lag" eller humör och kroppsspråk i alla fall..

2 kommentarer:

  1. Heja dig Virre. Kram från oss

    SvaraRadera
  2. Kämpa på hjärtat.
    Bra att du lyssnar till Jonte och hans signaler, det behövs lugn och ro och avbrott i allt kul. Mys riktigt mycket nu.
    Kram mamma/mormor

    SvaraRadera