torsdag 25 juni 2009

Hemma

Idag har vi varit hemma...
Mamma va tvungen att vila den lite LÄTT kräftröda ryggen..
Fast jag hann med en hel del tycker jag, om jag får säga det själv..
Har damsugit, våttorkat och dammat i halva lägeheten.
Kunde inte fixa hela eftersom den resterande halvan ockuperas av min dagsovande sambo...

Nu på eftermiddagen har vi varit på stan och bytt en dublett från dopet...
Istället för spargrise bilen blev det ett halsband med en groda som halssmycke....
Ni som vet vad jag snackar om LILLA GRODAN..
Och så har vi lämnat in stolen för namn och datum målning..
Det blev födelsedatumet, bestämde pappa..

Träffade R och E och R´s mamma på stan..
E är så härligt tjock, fast hon tycker nog inte det, hon har ju gått över 6-7 dagar nu..
Hade jag sett ut som henne under min graviditet skulle jag varit skitnöjd..
Men men alla ser olika ut...
(och vissa äter sig till den ny inskaffade hyddan!!!)
Jag ställer mig lite funderande till E..
Hon va 4 cm öppen igår när de va inne, då hon trodde vattnet gått (hmm jag känner igen det där..), hon hade även ett rätt högt blodtryck...
Men de skickade hem henne..
Jag tror om jag får säga det att det kommer att bli barn innom de närmsta 24 timmarna...
Jag säger bara lycka till..
Och ett enormt stort grattis i förskott...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar