söndag 28 juni 2009

Händelserik helg..


Ja vi har hunnit med en hel del i helgen...


I lördags var vi på stan och mötte mormor och Stefan..Vi shopade lite grejer till nyfödda Alice, mm..Kul att köpa flickkläder för en gång skull..

Sen kom morbror Danne ner på stan och vi begav oss till Trägår´n. Mysigt sådär mitt på dagen då det inte är smockat..Det är himla fint och trevligt där.. Efter det shopade vi lite till och sen gick vi hem för att ge Jonte lite mat..


Senare på eftermiddagen åkte vi till Smedby till A´s päron för att grilla..Det va himlans trevligt, det va H, K A, F, jag , Masken, Jonte, hundarna B och B.. Solen sken grillen va tänd och livet var helt underbart..


Efter Smedby drig vi till Pryssgården till mormor och Stefan..Morbröderna D och R va där och E..Vi satt och slappa ett tag på altanen(återigen...jag är pissigt sur på att vi inte bor i hus...).

Jag och min kära sambo fick en liten minibarnvakt av alla i Pryssgården, då vi skulle på bio..MYSIGT....Att bara för en timme eller två få åka iväg och ha lite trevligt...

Vi såg; Änglar och Demoner...Eftersom jag rent av älskade boken hade jag otroligt stora för hoppningar på filmen....MEN ajajaja vad besviken jag blev...Filmen i sig var riktigt bra.

Men jag undrar om jag läst samma bok som resigören till filmen!?!?!?!?!?!?!?!?!!?


Idag Söndag har jag och mamma varit på maxi och shopat lite..Masken, Jonte, P,P och M var hos farmor och Tage.. Sen vid 4 skulle vi va hos morfar, moster och S och hunden W i Krokek.. Det va kul att träffa alla igen...Vi ses ju tyvärr inte så ofta.. I början va det lite svårt och jobbigt med tanke på vad som sker i vår släkt just nu..Men efter att vi pratat lite så blev det himlans trevligt och roligt, men earthgubbs och glass...Jonte verkar dock lite rädd för W...Hmmm det har han inte varit förut och andra hundar går ju bra... Det blir nog bättre hoppas vi på...


Jo just det båda de två senaste nätterna har vi inte varit uppe hos Jonte och stoppat in nappen en enda gång..Han har vaknat först runt 07.30 och velat haft mat...Hoppas det fortsätter så..


Natti Natti...Pözz och kjam

2 kommentarer:

  1. Wohoo, äntligen har jag lärt mig att lägga upp videos. Ja han är överallt här hemma nu, rätt skönt iofs för han är mer nöjd nu när han tar sig fram själv.. Vi är med om samma grej som er nu, L har sovit hela nätterna utan att äta ett par dagar nu. Hoppas verkligen det fortsätter! Ska ni till parken idag? Kram

    SvaraRadera
  2. Nu ska filmklippet på Z funka!

    SvaraRadera