måndag 22 juni 2009

Hängt på nya stället

Javisst serrú


Idag igen har vi varit i wasaparken..Det va strålande sol..Hoppas det fortsätter såhär.. Vi va där med M,P och M..


Annars är jag lite hängig, har slappat och sovit större delen av em och kvällen. Tror det är en liten förkylning i kroppen..Inte roligt..




Kl 20.00 ikväll bär det av till Nya Parken..Sleipner-Sylvia.. Vi fick fribiljetter av Maskens jobbarkompis..Nice, eller jag tycker det i alla fall.. Min sambo följer nog mest med för att vara snäll mot mig...


Nu ska jag ta på mig lite bättre fotbollstittar kläder...


Kram på er
Uppdatering: Det blev typ släktträff på fotbollen. Morfar, morbror och gammelmorfar satt med oss under matchen. I paus träffade vi Stefan..
Det var en hyfsad match och Jonte skötte sig exemplariskt trots att vi kom hem ca 22.20 och han inte fått någon välling.. Nu sover han så sött i sin säng...
En rolig kommentar från tidningsartikeln i NT..Det står om oss som familj och att det är Jontes första midsommar men det är bara bild på mig och Masken...Det är någa som kommenterat detta och att "Jonte tar ett par stapplande steg" han har ju som sagt nyss lärt sig åla...Vadå gå!?!?!?!?!
Natti natti..

1 kommentar:

  1. Kul med fotboll så här i sommarvärmen, ni kanske träffar Stefan och Nille m.fl.
    Är det mamma eller barnet som är hängigt, i vilket fall som helst så krya på dig.
    Vi ska till Wasa-parken på onsdag, om ni inte har något för er kan ni väl komma dit en sväng.
    Förövrigt var det bara ni föräldrar som var på bild i tidningen. Det stod att ni firade Jontes första midsommar men han var inte med på bilden, märkligt tyckte många som sett er.
    Puss och kram från mamma/mormor.

    SvaraRadera