måndag 15 juni 2009

Öppna förskolan

Ja idag ser ni, idag har vi varit på ö.förskolan fenix men en hel maffia..
det va Å med sonen L, M med dottern S, H med sonen C och så jag och lilleman..
Det va sångstund och grejer..
HIMLANS trevligt hade vi..
Efter sångstunden gick vi en promenad hem till oss för att jag skulle hämta jontes vagn..
Sen luncha vi en supersnabb (men trevlig) lunch på fräcka..
Å var tvungen att sticka för L skulle fixa lite grann..
Håller tummarna för att det fixar sig bra...

Nu är vi hemma, lilleman har just ätit och jag tänkte att han skulle sovamiddag..
Efter vad jag hör tycker inte lilleman som mamma...
Men han får gott ligga där inne och jollra lite så somnar han nog snart...

nu ska jag sätta mig och läsa lite tror jag..

kramen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar