torsdag 18 juni 2009

klippt håret

Visst, jag har en sån tur att mammas, kompis dotter...(kneptigt det blev) håller på att utbilda sig till frisör, så idag bar det av till åby med lilleman..

F va jätteduktig och klippte mina toppar så fint..

Ingen större förändring men det ville jag ju inte heller..

Skönt, det behövdes verkligen..

Det var väl runt 2 år sen jag sist klippte mig..



Nu kommer snart M och vi ska ev laga spagetti och köttfärssås tillsammans...

Ska bli gott, va länge sen vi åt det..



Och skatteåterbäringen lyser med sin från varo...

Jag blir så förbannad, innan midsommar lova dom och imorgon är det midsommar och vad jag vet så delas det inte ut några pengar på röda dagar... F-----n J---a S---t...

Det är skillnad när pappa STATEN ska betala ut pengar eller om pappa STATEN ska få in pengar...

Som tur e kom barnbidraget idag...



Nu ska jag lugn ner mig, ta upp den skrikande sonen från sängen och sätta mig och läsa ett tag innan M kommer...





Kramen och pözz

2 kommentarer:

  1. Har du kollat kontot så inte pengarna redan finns där?
    kram mamma

    SvaraRadera
  2. jag kolla imorse och bara barnbidraget finns insatt...

    SvaraRadera