onsdag 17 juni 2009

wasaparken

Idag bar det av till wasaparken..
När vi vaknade vid 08-08.30 så sken solen..
Vi slappade och softade lite sen vid 10.30 så packade vi picknickväskan och begav oss till wasaparken..
Madde, Hanna och hundisen Bella kom oxå förbi en sväng...

Tyvärr sken solen inte lika intensivt längre när vi väl kom fram till parken..
Skulle aldrig softat hemma utan begett oss direkt..
Men vi hade supertrevligt ändå trotts att det blev svivigtkallt så fort solen gick i moln...

Jag har kommit på ett nytt sätt att få jonte att sova om dagarna..
Jag lägger honom i sängen sätter igång baladskivan jag brännde innan han föddes och lämnar honom i sängen med öppen dörr..
Han ligger och jollrar ett tag men sen somnar han så lugnt och fint...
Han är helt underbar vår lilla kille..

Nu på eftermiddagen kom morbror/gudfar Danne upp en sväng efter sommarjobbet...
Himla trevligt att han helt spontant kommer upp..
Det uppskattas oerhört mkt..

Nu badar jonte och pappa, efter det bär det av till mormor och Stefan.
De vill ha hjälp att välja tapeter till renoverade övervåningen...
Tur att jag har ett öga för bra tapeter...
Vilken tur att jag finns!!! (vadå egenkär!!!!)

2 kommentarer:

  1. Hej hej!

    Nu har jag hittat din blog också..kul :)
    Lägger till dig på min lista, hoppas det går bra för dig :)

    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Ja vad gjorde vi utan dig. Hur ska jag få Stefan att förstå att vi ofta har liknande smak? Ähh, det gör inget på det här sättet får vi ju oxå träffa Jonte mer. (Hmmm, det kanske är det han menar, inte att få smakråd)
    Kram mamma/mormor.

    SvaraRadera