söndag 14 juni 2009


jaha då va man som sagt ny här..


idag blev lejonhjärta 6 månader...

jag fattar inte vart tiden tar vägen..




igår va det dop..

vill tacka alla som gjorde denna dag möjlig.

tack för ALL hjälp vi fått, med bakning, pajtillverkning, barnvakt..

TACK för att ni finns och ställer upp på oss...

ni är ovärdeliga..


efter dopet, presentöppnandet, städningen, avlämnandet av alla dessa fina presenter prinsen fick blev vi hembjudna till mormor C och S på grillat...

fatta om det va skönt att komma till ett dukat bord, jag och M va inte sååå sugna på att laga mat. hade inte mormor C bjudit in oss hade det säkert blivit en pizza...

jag som verkligen behöver sånt!!!

fy attans!! tittade på några av korten från dopet.....!!!!! (om ni fattar)


när vi va hos mormor C erbjöd hon sig att ta prinsen över natten så att jag och M fick sova lite..

jag var aningen trött...

tyvärr var inte min KÄRA sambo det..

han blev glad i hågen och drog vidare när vi kom hem från mormor C...

jag var dock inte lika GLAD...

man skulle kunna säga att jag var måttligt ASFÖRBANNAD!!!! på honom...


men men nu är en ny dag till ända.

vi hämtade lejonhjärta hos mormor C och S vid 14.30 och vid 17 kom en massa vänner och försökte äta upp resterna av fikat från igår(jag tyckte dock inte att de gjorde direkt tappra försök) så M fick ta med sig det som var kvar till jobbet nu när han åkte 21.30..


lejonhjärta ligger i sitt rum och sover, grymtar till ibland men verkar ha det rätt så fridfullt..


nu ska jag lägga mig och läsa lite inna jag svävar in i dimmorna...


puss i ljumsken


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar