torsdag 20 augusti 2009

Agustifesten inledd

Jaha då va Agustifesten inledd, i år med symfoniorkestern och mys i Wasaparken..
Gissa om vårt gull va trött i slutet... Jag låter de 2 bilderna här under tala sitt eget språk..(Varför myskelar han aldrig så med oss?!?!?!)


Tessa och Leah kom oxå


Ja jag vet borde sova för länge sedan...
Men fastnade här igen som så många gånger förr..
Min stackars karl..!!!
Vi köpte ett trimmer set igår..
Och jag gick loss och övade på honom nu ikväll...
Stackarn ser för djävlig ut i håret...
MEN han visste innan att det va första gången för mig..
Sååå!!!
Nu blir det sängen. Hoppas på att lilltrollet sover bättre inatt..
Vi har alltid varit sååå stolta över att Jonte sovit så bra...
Tjiiii fick vi!!
Det är över nuuuuuuu..................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar