söndag 16 augusti 2009

mår illa....usch...

Hade lite snask här hemma...
Självklart satte jag i mig det...
Detta fick jag snabbt ångra...
De va inte så mkt men illa mår jag...
Schiiiiiii fick jag!!!

Har haft en toppen helg...
Jonte va hos mormor och Stefan lördag förmiddag till söndag kväll...

Vi har inte bara tagit det lugnt och slappat... Igår efter att Jonte blivit hämtad av mormor och Stefan, åkte Masken och hämtade J och F för att handla lite lunch grejer till oss 3. Jag tog tag i mig själv, satte på mig dojorna och började knata mot Ljunga där vi skulle avnjuta lunchen.. Jag hann inte ända fram (blev upplockad av Masken, J och F) men kanske 2/3 av vägen till Ljunga klara jag på ca 40-45 min..

Efter Ljunga så bar det av hem och duscha och piffa till sig...Vi skulle ju bara på bio men jag kände att det va dax att fina till sig lite...Ser ju ut som ett dassigt spöke men piss humör hela veckorna så lite piff gjorde susen för humöret..

Vi kolla på The Proposal...
JAG DÖÖÖÖR FY FÄÄÄN VAD JAG GARVA!!!!!!!!!!!!!
ROLIGASTE FILMEN EVER!!!!!!!!!
Efter filmen gick vi hem och degade i soffan ett tag och sen sängen 23.00...
Underbart att få sova en natt utan avbrott för instopp av napp...

Idag har vi sovit länge, Masken längre som vanligt 1.30 tyckte jag att det va dax för honom att vakna...Men först runt 2-2.30 kom han släpandes upp...Vi städade hemma, dammsög och plockade undan... Sen Bauhause och Rusta för att köpa fog och vitfärg...
På fredag kommer mäklaren för en skriftlig värdering..

Det bjöds på mat i Pryssgården när vi hämtade Jonte på eftermiddagen.. Gott gott.... Hann oxå förbi en sväng hos W&G.. Hade lite ångest eftersom vi inte varit där fast att vi planerat det ett bra tag..

Nu är karln hos P och Jonte sover efter att han gråtit/skrikit sig trött..
Jag ska glo på friidrotten och sen sova... Men först ska jag in och slänga en flukt och klappa lite försiktigt på min odräglige men underbara unge...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar