onsdag 26 augusti 2009

Skit dag.

Ja riktigt piss har det mesta varit idag..
Börjar dagen med att spilla ut en mugg o´boy över hela köksbordet och ner på en av de nya stolsdynorna!!
UNDERBART!!
Regnet spör ner utanför fönstret, så ingen promenad bli´re som jag planerat.
Jonte somnar och efter ca 15 min plingar det till i mobilen, från H, hon undrar om jag ska med på en promenix men det går ju inte eftersom trollet just somnat..
Jag beslutar mig för att oxå soma och hoppas på att man vaknar och får börja om dagen på nytt..

Och faktiskt när Jonte vaknar 1,5 tim senare har det slutat regna och spruckit upp lite.
Vi käka lite lunch (jag åt vv-bakadpotatis med keso/skinkröra...rekomenderar!!!!!) sen gav vi oss ut på en promenix..
Lite över 1 tim knata vi runt..
Såååååååååååå skönt det är, för att inte tala om hur skönt det är efter när man fått duscha!!

Hemma igen så väckte jag karln, idag va planen handling.. H förljde med för hon behövde oxå fylla på i kylen...

Nu står en till favorit från VV som jag starkt kan rekomendera i ugnen...
FAVORITLASAGNE!!!!UNDERBART GOD, det tycker till och med karl som gnäller så fort jag råkar nämna att maten är lagad från VV-recept.

En annan sak jag sjukt mkt stör mig på är, vår kamera vi för ett tag sedan hade inlämnad...Verkstaden uppdaterade ju oxå vår mjukvara i kameran...Vilket man antar ska vara bra, men fäään heller..Bilderna blir ju mer eller mindre skit nu för tiden. Suddiga och jävliga oavsett vilken inställnig man har på.....

Nu har jag öst ur mig det mesta av mina surheter här istället för på karln..
Jag hör en tjutande son så det är nog dax för mig att fixa till lite välling.
Och sen blir det march pankaka i säng för sonen...

Bjuder på lite bilder...
Första gången han satt på pottan stortjöt han men idag va den kul..

1 kommentar:

  1. Tjusiga tapeter =) Vi har likadana i hallen, men jag vill byta ut dom är så trött på ljusa tapeter nu när man har barn.

    SvaraRadera