tisdag 25 augusti 2009

Nannyvakt och besök..

Ja just det idag har jag varit på möte på campus för att försöka reda ut min framtida skolgång/avslutning. Under tiden så tog vår "nanny", kusin M hand om Jonte..
Det gick jättebra och när mötet va slut så ville hon inte lämna tebax honom så hon fick ha honom ett tag till. Jag passade på att springa lite ärenden på stan och så träffa H.

På eftermiddagen blev det fullt hus här hemma. Det va M med sonen E, M, A och H som va här.. Himlans trevligt hade vi, snacka skit och jag ramlade ner från soffan så våra vänner fick sig ett gott skratt... Undrar just hur blå jag kommer att vara imorn..

Bjussar på lite bilder från kvällen..

1 kommentar:

  1. Så fin han blev nyklippta killen! =)
    Å hoppas du inte är alltför blå idag, haha!

    KRAMAR TILL ER!
    Johanna

    SvaraRadera