söndag 30 augusti 2009

Sista kalaset denna vecka..

Ja ni läste rätt idag har vi varit på ännu ett kalas... idag va det mammas kusin T och T´s svägerska som firades.. Inget speciellt men en trevlig anledning att träffas.. Det va många människor och djur och gott fika...Tack så mkt för att vi fick komma..

Förutom födelsedagsfirande har vi hunnit var på Maxi 2 gånger. På för middagen gick jag, Jonte, A, M och kolla kläder till M. Sen kom pappa och P oxå ner till Maxi för att fika med A och Jonte.. M och jag fortsatte att löpa runt i affärer.. Nu på kvällen va det bara familjen som va på Ica och handla lite till den hemmagjorda pizzan som så sakterliga börjar ta form.. Ska bli gott..

Förutom fika och pizza så har va en stoooor skål godis här hemma och chips...
Mamma har kraftiga begääääääär...
Jag LOVAR jag ska INTE äta ALLT själv!!!
Vi får snart söndagsfikafrämmande av H, M, P och så vi i familjen så klart... Hahahahahaah så mkt till söndagsfika blev det..Det va bara H som kom tillslut... de andra ville vara hemma och vila upp sig inför en ny arbetsvecka.

Nu är det dax att fixa lite med pizzan igen...

Kolla vilka söta dojor jag hitta åt tulle...endast 49:- på rea...JAG GILLAR´T!!!

Ikväll är sista kvällen för pappa att jobba innan vi har 2 veckor ledigt tillsammans...
Såååå underbart!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar