söndag 23 augusti 2009

Dra åt....!!!

Fy för bövelen vad bakis jag har varit idag!!!!
Egentligen fattar jag inte varför man dricker som man gör ibland....Jag vill inte påstå att jag aldrig mer ska dricka sprit men ändå...Så gott är det faktiskt inte...Varför inte bara nöja sig med en drink eller 5...???

Med detta sagt så vill jag bara påpeka att vi har haft ett par sjukt roliga dagar den här veckan.. Agustifest, kräftskiva och öltält...Klockrent!!

Och vilka vänner vi har sen!!!!!

I fredags kom ju E och hämta Jonte som jag tidigare skrivit och i lördags kom M och tog med Jonte på fika så att vi kunde fixa och styra innan det bar iväg till kräftskiva!!!
Och vilken kräftskiva sen...

OM NÅGON PÅSTÅR ATT FOLK I MIN ÅLDER KAN SNUSKIGA VISOR SÅ SKULLE DESSA PERSONER BEFUNNIT SIG PÅ HIMPAFÄLTET LÖRDAGEN DEN 22/8 FRÅN KL 17 OCH FRAMÅT!!!!!!!
Jontes outfit på kräftskivan
Men fy fasan vad kul vi hade det, efter kräftskivan begav vi oss med taxi (helt galte foooort) ner till Harrys och träffa J, R och B.. TREVLIGT sen va det torget och Roxanne..Dansa lite, svänga lite på rumpan... Och slutligen Munkens öltält... Träffade en massa vänner man inte sett på år och dar och andra vänner man ser ofta men aldrig kan få för mkt av..

Tack alla våra vänner för att ni finns och tycker om oss...

Ja vi hade som sagt himlans trevligt men det barka hän rätt regält för min del frampå småtimmarna.. Så idag har inte varit den mest aktiva dag på året så att säga...
MEN jag ångrar INGET!!
Och P, Jontes gudfar var en stor del i att vi kunde få en sån toppenkväll som vi fick. Han var nämligen barnvakt åt Jonte över natten.

TUSEN PUSSAR OCH KRAMAR SOM TACK TILL DIG P...WE LOVE YOU ALOT!

Det hade gått jättebra hos P och de var båda så glada och nöjda när de kom hit på eftermiddagen.

Nu på kvällen kom farmor och Tage på efterlängtat besök..Det blev lite fika och mys..Jonte fick än en gång käka glass. Nu sover han så sött efter en dusch och en vecka innehållandes en himlans massa skoj....

Rix-fm festival i Wasaparken
Kram

1 kommentar:

  1. Gud va kul ni haft det ser jag, visst är det guld med mycket vänner och nära som kan agera barnvakt. Hör av mig i veckan så tar vi ÖF nån dag kanske. Kram Åsa

    SvaraRadera