torsdag 13 augusti 2009

glad glad glad


VISST ÄR DEN FIN!!!! Och den är alldeles bara MIN!!!!
Köpite den idag på Sportex för YNKA 2499:-
Imorn blir det att införskaffa en barnsadel sen!!!
SE UPP I TRAFIKEN FÖR HÄR KOMMER VI!!!



Nu på kvällen har det varit en massa folk här hemma och vi har bara snacka en massa dynga...
Och förståss gosat med våra småttingar...

ibland kan man inte minnas hur man någonsin kan vara arg på nått så sött!!
Just precis Mimsan...Ibland kan man inte förstå att man någonsin varit arg på dig..
(Försöker mig dra mig till minnas att jag varit arg på dig... Jag har nog fasan inte det!!! Vilken tur att jag har dig som vän)

Pass it forward har fått en ny betydelse i vår vänskaps krets...
Tur att det är 7 månader mellan Jonte och E...
Begagnat är bäst!!!!

Så underbart söt!!!!



Dessa miner möter oss VARJE gång vi ska plocka upp Jonte ur hans säng...
Då spelar det inte någon roll om kl är 07.00 eller 10.00...

Det är GOTT med macka!!!!
Nu ska jag pösa ner i soffan och dega ett tag innan det blir natta.....
Jag har träningsvärk i mina ben.. Va ute och gick sammanlagt 3,5 tim igår och försökte mig på att jogga...!!!! Hahahahahahahaa vilket skömt, trodde jag verkligen att det skulle gå!?!?!?!? Idag är resultatet av det...Ont i benen... Idag har det blivit en promenad på 1,5 tim..
Pözz pözz kjam

3 kommentarer:

  1. Den där bärselen kommer bli vår bästa vän =) Bästaste Virre och Jonte som gör såna fynd som vi får ta del av! Kram på er/ Madde och Elliot (som för övrigt sitter i sin sele på Perra)

    SvaraRadera
  2. Å precis en såndär cykel är jag ute efter ! Dom är juh så sköna å sadelen mmm goodie goodie för baken :P

    SvaraRadera
  3. Lilla sötisen! Å vilken fin cykel du köpt snacka om att jag blev avis! ;D Hoppas ni har en trevlig helg. KRAM

    SvaraRadera