torsdag 27 augusti 2009

ÖF

Imorse vid 9 klädde vi på oss och begav oss mot ÖF..
Har inte varit där på jättelänge, jag är väl i ärlighetens namn inte så jättebra på att gå dit men ibland så.
Idag hade jag en baktanke men att gå dit.
Jonte har ju den sista tiden sovit 2 gånger innan kl 13 de senaste veckorna och jag känner att det kanske inte är det bästa. Så för att lura/stimulera honom lite så gick vi iväg ganska snart efter att vi vaknat och ätit frulle.
Vi kom ner vid 09.15 då var det bara en pojke med sin pappa där, men sen droppa de in en efter en och kl 10 då va det sångstund hade en massa barn kommit.
Jonte fastnade mest för Wilhelm 12mån(han som va där när vi kom), han kröp efter honom vart han än tog vägen..
Så roligt att han visar positiva sidor mot främmande barn.. I slutet av sångstunden börja det krypa i kroppen på lille herrn så vid 10.30 packade vi ihop och tog en liten promenix.

Han slockan direkt och han sover fortfarande, men det gör inte så mkt för att sova en gång på f.m och en på e.m tycker jag är helt perfekt..
Jag har nämligen fått för mig att det är för att han sover så mkt på dan som han vissa dagar sover så oroligt på natten..
Tycker faktiskt att han sovit lugnare på nätterna de dagar han sover mindre på dagarna.. Kanske har jag fel...
Kanske inte..
Vi testar och ser vad som händer..
I eftermiddag blir det 4-års kalas för L..Han har blivit sååå stor..Helt sjukt vad tiden går fort. Minns när R tjatade på oss om barn precis när de fått L..

Nu ska jag laga mat, bakadpotatis med kyckling/curryröra står på menyn..
Sen ska jag slå in presenten till L och när tulleliten vaknar ska han få mat...

Idag är jag på lite bättre humör..
Jonte dricker numer i pipmugg till frulle och kvällis...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar