måndag 26 oktober 2009

7,5 % och 22 %

Hur ska man ha råd att sälja lgh när mäklarna och "pappa staten" ska ha så mkt när man säljer.... Mäklaren va här idag och snacka lite.. Hon va bra men sträng... Vi får se hur det blir med säljandet...

På f.m. va jag, mamma/mormor och Jonte på öf Fenix. Å och sonen L va oxå där.. Vi lekte och sjöng.. Himla trevligt... Och imorn ska det hända ännu mer roligheter...

Mimmi va här nu på kvällen och vi bjöd på tacos.. Det är gott, men idag va det nått som saknades tyckte jag... Eller så är det mina smaklökar som driver med mig..

Nu ska jag dega i soffan..
Kram på er..

2 kommentarer:

  1. Hihi japp en uppdatering från hela helgen, ler. Har verkligen varit fullspäckat hela tiden.. Imorn ska jag nog bara vila när jag lämnat Engla på dagis för nu är jag helt slut, skrattar..
    Ska ni sälja lägenheten? Det finns ju nån byrå som tar 5000kr men då måste man stå för visningarna själva och prospekt.. En jobbarkompis skulle anlita dem.. Vill ni satsa på hus istället eller hur kommer sig det att ni funderar på att sälja?
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej!! Jag sydde en hel del. Dom tog mig till operartion direkt efter förlossningen men jag har ingen aning om hur många stygn det är. Jag har varit där ca 2 gånger i veckan sen Melker föddes. Några stygn blev infekterade och släppte så jag äter antibiotika men börjar oroa mig för att något är galet eftersom jag får så täta tider dit. Nu känns det mycket bättre men i början gjorde det hemskt ont. Men om du oxå sprang mycket på sjukhuset kanske det inte är något onormalt. Bara det att jag inte har hört någon mer som gjort det så man börjar ju att fundera. // Ann-sofie

    SvaraRadera