söndag 11 oktober 2009

Allltid är det nått som ska gå på röven....

Dop 10/10-09 Hedvigs kyrka..


Här med döper jag dig.....


Fin far och son uppklädda till tänderna...
Sååå fina mina killar!!


Stolt storebror (med myror i brallorna) till doptjejen.

Jonte har fullt upp med brudarna..
A 15 månader passade på att få hålla hand och kramas lite...

Efter dopet blev det en sväng på stan, vi inhandla finskor och finfin filtjacka åt sambon och lite småkrafs till mig. sååå snygg han e min karl...Ryser i hela kroppen!

Sen handboll 15.30 Mässhallen...
Vilken match...
I MÅLET gammal är äldst!!
Inget ont menat med det...Maria du ÄGER!!!
17.30 stolpar jag in hos E där är oxå E`s syster E och Å senare kommer K, efter ett par glas vin/cider så begav vi oss mot Crecendo och NKIK´s 80 års fest.. Jag har ju velat en hel del fram och tillbaxa om jag skulle gå eller inte.
Idag sådär en dag efter festen så är jag såååå glad att mina vänner tjatade på mig så att jag följde med... Det va hur kul som helst..
Dock en "vrickad" knäskål, hoppas du mår bra Å... Men tänk på att du äger och är bäst, allt för laget...Schingschallabaljan!!!
Vi hann med en sväng på bommul oxå, vi släpade med trubaduren oxå...Hur kul som helst... Ibland saknar man handbollen och de gamla kompisarna så oerhört.. Hoppas på någon mer fest tillsammans med dessa brudar..
9/10-09 Tjejkväll hos E..Klockrent..
Väntar mig en ny fest inom MAX ½år..
Mycket mat och efterrätt blev det...
GOTT!!!
Personfoto när de är som bäst!!
Mys med vattenpipa på "ballen"

Ingen röst är nu vad den någonsin varit..Sing star!!
Jonte har fått en jättebamsing till björn...
Och en superfin mössa...

3 kommentarer:

  1. Vad fin du är i håret Virre, skit snyggt...härlig färg.

    SvaraRadera
  2. De är så fina båda männen (haha, jag kallade Masken man) i ditt liv. Den lilla är lite finare om man får säga så =)

    SvaraRadera
  3. Hej gumman!

    Hur många gånger har jag sagt det : shit, vad sööt han är!
    Vad roligt med tjejfest, hämta krafterna lite! =)

    Läste inlägget om flytten...NI bestämmer, det är NI som ska flytta isåfall, INGEN annan! =)

    Ha en bra dag!

    KRam

    SvaraRadera