söndag 25 oktober 2009

Hela familjen har haft en toppen helg...

Ja det här helgen har varit toppen.

I fredags gick vi som sagt till badhuset och hade super kul.
Lördags förmiddagen gick till att slappa och mysa i ma/pas säng. Vid 11.30 kom mormor och Stefan och hämtade Jonte. De gick en sväng på stan och sen va det full rulle fram till idag när vi åkte och hämtade honom vid 16 tiden..
Vi kom hem någon gång runt 18 tiden. Och sen dess har vi bara kelat och myst i soffan. Jonte har varit otroligt mysig och kramig och pussig sen vi kom hem ikväll.. Ska det vara såhär när vi hämtar honom när han sovit borta så får han gärna sova borta fler gånger.
Han är helt underbar, de senaste veckorna är det en helt ny unge vi har här hemma.

Efter att Jonte blev hämtad i lördags har jag och sambon, varit en sväng på stan och fikat med vänner, sovit mååååååånga timmar, varit på bio och mot våra planer så blev det party och krogen efter bion... Idag har vi soooooooooooovit, sambon mer än mig och det har varit sköööönt..

Nu sover vår trollunge så sött och vi ska slappa lite i soffan innan det är dax för pappa att åka till jobbet. Jag funderar på att ställa mig på crosstrainern senare men vet inte riktigt... Skulle verkligen behövas...Men gud va kockan va mkt... Vågar inte ställa mig på den nu...Får bli imorn istället...

Kram på er, hoppas er hel varit bra..

1 kommentar:

  1. Har man en sådan goooo trollunge till barnbarn så kan inte helgen bli annat än underbar, kram på dig Jonte, vi saknar dig redan.
    Mormor och Stefan

    SvaraRadera