lördag 17 oktober 2009

Slappisch kväll hos mormor/mamma

Detta mötte oss när vi klev innanför dörrarna hos mormor/mamma nu på lördagskvällen...
Mysfaktorn är HÖG!!!

Jag kan resa mig och stå hur mkt som helst nu för tiden, och idag så tog jag nästan ett steg... Lyfte foten så bara tårna va kvar, men ångrade mig då det blev lite läbbigt och satten mig ner istället.. Mamma, mormor och S vara satt och gapa...Attans, men steget är inte långt borta....

Mormor fick i alla fall hålla dig lite, annars är det BARA S och R som gäller för Jonte...
Jonte SKITER fullkommligt i alla andra då dom är i närheten..

Men man blir trött av att busa så mkt
Nu kan jag utan minsta problen klättra ner och upp i vilken trappa som helst...

Nu sover Jonte så sött, jag ska lägga mig och glo på tv.
Och den där pappan, han är visst i nått som heter Blacka och hittar på sattyg...

2 kommentarer:

  1. Tack! Han är helt underbar! Jag vet att jag inte är någon dålig mamma men jag kände mig sämst i hela världen när han var så hungrig och jag inte kunde göra nått men än att försöka. Men personalen på bb är toppen och förklarade 100 gånger att det inte var mitt fel och nu får Melker i sig så mycket han behöver och är ett helt annat barn, lugn och trygg. Kram från Ann-sofie

    SvaraRadera
  2. Vad fin Jonte är....så duktig på o stå!!
    Hoppas ni mår bra!!

    Kramar Mia

    SvaraRadera