måndag 5 oktober 2009

Äckligt ärlig!!

Jag för känsliga så kommer jag vara lite äcklig i detta inlägg så läs inte vidare om ni är kackelmagiga!!!

Vi har som sagt sjukstuga här hemma och vig 5.30 imorse kom pappan hem oxå..Feberfrossan allan har han haft....
Jonte är firtfarande hostig och snoret rinner lite titt som tätt...
Själv har jag hosta så jag nästan spyr, riktigt bebisgrönt snor och fortfarande ont i halsen...

Jag är jättenervös över om vi har smittat ner hela släkten + alla vänner som va här hemma igår och firade min storplutt. Igår kände vi oss faktiskt rätt bra förutom att jag hade mansröst.. Men inatt och nu är skiten tebax ien och har som sagt även hittat till papsen...

När ska detta sluta...Orkar inte vara sjuk längre, har sårig näsa och är hungrig som en jagvetintevad... Min vv-linje har lite lätt GÅTT ÅT HELVETE den sista veckan då vi haft sjukstuga här hemma..

Nu ska jag bädda ner mig i sängen och sova medan mina killar sover...

1 kommentar: