onsdag 7 oktober 2009

Grattis till oss 3 generationer




Hahahahaha ja man kanske inte kan säga så men det gör jag ändå för idag har jag, mamma och mormor namnsdag.... Inget märkvärdigt men det är samma visa varje år mormor ringer mig och grattar och jag har som vanligt totalt glömtbort det och sen sms:ar jag mamma och får "f---n oxå glömde igen" som svar...Tur att vi har mormor...

Jag ska bara ömka mig lite till ang. min sjuklighet som inte vill försvinna...

DET ÄR SYND OM MIG..
Igår när vi skulle sova så börja vi prata om att flytta igen..Eller hela flyttdiskussionen har ju varit igång ett tag eftersom vi börjat gå på husvisningar men igår börja vi prata om hyreslägenhet igen... Vi kom fram till att vi innerst inne verkligen saknar vår lgh i Vilbergen och att vi inte riktigt fått det som vi tänkte..

Nu är det sägert en och en annan som tänker VAD VA DET JAG SA/TÄNKTE!!

Men det spelar ingen roll vad alla andra tyckte och tänkte, vi ville prova, vi klarar det, har pengar kvar att leva för men ändå känns det inte helt rätt..
Vi är lite inne på att kanske flytta till en hyreslägenhet ett par år tills vi ev. har råd med ett hus. Eller så blir vi kvar i hyreslägenhet livet ut..Det vet man aldrig..
Vi ska ta en funderare, prata med folk och se vad de tycker....

1 kommentar:

  1. Grattis i efterskott =) Hur mår ni ? Är det bättre ? Kram

    SvaraRadera