tisdag 13 oktober 2009

Ja motion fick jag ju i alla fall.........

Jag är sämst i världen på det här med att packa med grejer när man ska dra iväg på äventyr med lillkillen... Idag vid 12 hugger bylsade vi på oss en massa kläder..
Jag hade fått för mig att vi skulle ta en cykeltur upp till min mormor och morfar i Klocket..
Fy fääään vilken dålig kondis jag har...
Eller har ingen kondis alls!!!
När vi väl är uppe i klocket så är självklart m/m inte hemma och jag märker till min stoooora glädje att mobilen inte är med.... Jag behöver pusta ut lite efter cykelturen så vi gungar lite, åker rutschkana och sitter på m/m´s lilla altan i solen och njuter...
Jonte njuter inte fullt lika länge som jag hade kunnat så det va bara att knäppa fast honom i cykelsadeln igen och bege oss mot Vilbergen.
Igår pratade jag med min vän M om att vi skulle ses idag...
Jag chansade och jonnade bort dit men självklart så va även dom ute på annat när vi kommer dit...
Såååååååå jag spännde fast Jonte en sista gång på cykeln och trampade hemåt...
Vi kom hem 13.55...
Alltså har vi varit ute i kylan i 2 timmar utan att egentligen få nått uträttat....

Jag är såååå nöjd över min oförmåga att planera packning för avfärd från hemmet...
Förlåt kära sambo för alla gånger jag rackat ner på dig när du glömt saker....
DET SKA ALDRIG HÄNDA IGEN!!

Men som sagt jag har i alla fall fått lite motion idag i alla fall...
Alltid något!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar