torsdag 15 oktober 2009

Har just avslutat danspass.....

Med min trogne kavaljer Snabeldraken..
Vi swischade från rum till rum och resultatet var skinande.....

Hahahahaha gud´va rolig jag är....

Nej allvarligt jag har GOOOODA nyheter...Mamma får ha kvar sitt jobb, eller Folkparkskolan ska inte slås ihop med Matteusskolan.. Ur min synvinkel sett så är det fantastiskt underbart bra..
Har en känsla av att vissa andra tycker annat men det DRITTER jag fullkommligt i!!

Idag stängdes vårt vatten av mellan 9-15..Gissa om jag blev nojig.. Jag packade ihop våra grejer när vi käkat frulle och va precis påväg att lasta in oss i hissen och bege oss till mamma/mormor(som har fungerande avlopp och vatten...I fall nöden skulle göra sig påmind...).
DÅ kännde mitt älskade Lejonhjärta att han ville sova NU!! Så det va bara att stoppa ner honom i sängen och låta honom sova.. Han sov/slappade ett tag och sen va jag redo igen att än en gång göra ett försök, men inte kom vi iväg då heller...

Det slutade med en underbart härlig höst promiz men H och dogisen B.
Sen träffade vi vänner på stan för en fik och lite fönstershopping..

Nu är far, son och gudfar och fikar hos P och M.
Jag häckar som vanligt vid datan.. Jag ska straxt förflytta mig till soffan.

Har haft en bra dag..
Tack alla som hjälpte mig att få det...

1 kommentar:

  1. Visst har höstvädret varit underbart i sept. och så här långt i okt. det är som gjort för härligt stärkande långpromenader. Svininfluensabaciler håller sig säkert långt borta (får vi hoppas).
    Sköna höstkramar till alla från mormor/mamma

    SvaraRadera