fredag 4 december 2009

ALDRIG MER

Jag ska aldrig mer skriva om nått jag trott blivit en rutin.
Inlägget från igår hoppa upp och bet mig i röven skapligt mycket inatt!!!!!!!!!!!
Min älskade som fick för sig att kl 23.34 då va det dax att gå upp igen... Efter att jag provat allt, legat i vår säng (där höll han faktiskt på att somna men ...), lekt i sitt rum, vardagsrummet, knallat omkring i hela lägenheten.... Efter det då kl va ca 02.15 då fick mamma nog.. Undrar om grannarna ringde soc... Ja mamma fick nog, stoppade ungen i säng och gick och la sig.. Efter ca 10-15 min skrik och gråt så somnade han till sist... Men inte fick jag sova för det inte... Nej då började en ny visa.. Visan om att Jonathan gråter i sömnen var 5-20 minut.. Denna visan va lååååång för den slutade först runt 4-5....

Så sumering av natten:
Hysteriskt trött mamma och unge
4-4,5 timmars sömn

Denna uppladdning är perfa för en arbetsdag 8.30-16...

2 kommentarer:

  1. Det var ju typiskt :) Hoppas natten blir bättre...

    SvaraRadera
  2. na va dumt, får hoppas det var ett engångstillfälle :P

    SvaraRadera