söndag 13 december 2009

Nästan så jag gråter


Idag är det 3:e advent, vi som skulle ha så mysigt.
Istället så sitter jag här och är så besviken och ledsen att jag nästan gråter.
För exakt 1 år sedan så satt jag och min familj på mammas sida på Charlies och käkade julbord. Jag försökte äta men hade mest styr med att kontrollera mina värkar. Det va nämligen inte många timmar kvar tills vårt lilla underverk kom till oss.
Så idag skulle vi till Charlies på julbord igen...
Funderar på om vi ska göra det till en tradition.
Julbord 15.30 13/12.
Jaja nu är jag ju uppenbarligen inte på julbord eftersom klockan är 15.39 och jag sitter vid datan. Detta år är det återigen magen som ställer till det för mig...
Och NEJ jag är inte med barn igen jag är SJUK...........
Det va ju bara det som saknades...
Jag hinner inte vara sjuk.
Idag tårttillverkning (som jag i och för sig klarade av med NÖD och näppe) och julbord, imorn jobb och LILLEMANS FÖDELSEDAG.
Men som det ser ut nu så kommer jag även att frånvara från min sons första kalas såväl som dagens julbord....
JAG ÄR SÅ JÄVLA BITTER!!!

1 kommentar:

  1. Det är klart att vi ska göra det till en tradition att äta julbord på Charlies. Du saknades verkligen i kväll och Lisbeth hälsade så gott.
    Eran son charmade alla som vanligt, hoppas han sover gott nu och att du får sova hela natten så du kryar på dig till i morgon.
    Många lusse-kramar från mamma och Stefan.

    SvaraRadera