onsdag 2 december 2009

Hänt mkt idag men utan stress

Ja idag har vi hunnit med att fixa lite hemma, gå på stan med syster/moster och handla julklappar till pappa/morfar, pappa och susanne.

Vi har även hunnit med en födelsedagsfika hos födelsedagsbarnet J. Jag måste bara berömma den underbara tårtan igen... Sååå god, trodde den va köpt först men inte då.. Supergott.

J fick en underbar present av som karl....En "fuskkamin" jag blev super avis så min karl luska ut var de köpt den och så åkte vi och kolla. Jag skulle få en likadan i julklapp...MEN inte då... Den måste (som vi befarade) sitta på en eldfast vägg typ betong.. Och det finns inte många sånna här i hushållet... Trist men men det får bli när jag får mitt drömhus i framtiden....

Imorn smäller det, då börjar jag jobba 100% i 3 veckor... ska bli skönt men jobbig oxå kan jag tänka mig...

Nu ska jag mysa med karl...När han kommer upp från tvättstugan..

2 kommentarer:

  1. tack och ja man kan ju tycka att folk som kör bil ska va lite mer uppmärksamma, kram

    SvaraRadera
  2. jasså har ni en trea till salu.. *S* vi tänkte ta en hyresrätt för tanken är att vi inte ska bo i lght så länge.. utan just för att freija inte ska ha så långt till dagis när hon väl börjar... eftersom tanken redan funnits att flytta inåt om vi nu bara kunde hitta ett hus så ville vi inte söka dagis i blacka... så nu hoppas vi att vi hittar en lght snart... hoppas hoppas!!!! kram kram

    SvaraRadera