tisdag 8 december 2009

Ljus i mörkret..

Idag när jag kom hem från jobbet hade jag fått ett brev från linköpings universitet..
Direkt fick jag en klump i magen.
Men det va glädjande besked.
Min termin börjar försts 25 januari istället för 4 januari.
Phu!!!!
Nu är det inte lika många dagar vi måste fixa barnvakt, men det medför att jag måste ta ut mer mammadagar om jag inte kan få jobb...
På ett sätt vill jag få jobb för det är skönt med pengarna men samtidigt vill jag nog vara hemma ett par dagar med Jonte innan det riktiga livet sätter igång på riktigt..

Så familjen och vänner vi behöver barnvaktshjälp
25-26-27-28-29 januari och
1-2-3-4-5-8-9-10-11-12 februari.
Det är ju inte säkert att jag går i skolan alla dessa dagar men det kan bli så..

Nu är gudfar Pierre här igen och busar med Jonte, jag ska gå ut och busa med dom innan lilltrollet somnar..

1 kommentar:

  1. Åhh vad kul att skolan började senare än du trodde.. Kanske underlättar lite.. Då kan du pusta ut lite i alla fall. Då håller vi tummarna att du får jobb.. Mmm pengar är en stor del av lyckan förstår inte dem som säger något annat ;-)

    SvaraRadera