måndag 14 december 2009

Så fort tiden går!!!!!!!!!!


Helt otroligt men idag blir lilleman 1år.

Öppna paket va grejer och en fin helikopter tittade fram under pappret.

Det blev succé, han hann till och med att leka lite med den innan det va dax att klä på sig och åka till barnvakterna gammo och gaffa


Paket i ära men ballonger är aldrig tråkigt...

Nu är födelsedagsbarnet påväg till barnvakterna, jag ska krypa ner under täcket igen och hoppas att min magen blir bra under dagen så att jag orkar och kan vara med på min underbara sons födelsedag.

7 kommentarer:

  1. Wohoooooo. GRATTIS Jonathan, tänk vad tiden går. Hoppas ni får en bra dag och att din mage blir bätte Virre. Stor Kram från Fam Karlsson/Engström

    SvaraRadera
  2. GRATTIS JONTE-Mannen!!

    //Sussi!

    SvaraRadera
  3. tack så jättejättemkt för alla fina gratulationer... jag ska ha en toppen dag och ma/pa får oxå va med och ha kul....kram

    SvaraRadera
  4. Stort Grattis!
    Ha en jättekul dag.

    Hls famerixon.blogg.se

    SvaraRadera
  5. Grattis Jonte på 1 års dagen!! Kramar

    SvaraRadera